Freelancer nebo reklamní agentura?
Vlastní propagace a celkový obraz firmy je něco, na čem by se nikdy nemělo přestat pracovat. Právě reklamní marketing totiž do značné míry ovlivňuje i úspěchy a obraty firmy. V začátcích zase může správně mířená reklama nastartovat podnikání. Na podnikatelském trhu je dnes i díky moderním technologiím, sociálním sítím a velké poptávce vysoká konkurence. Uspět mezi špičkami v oboru tak mohou jen ti nejlepší.
Ne vždy se vyplatí si všechno udělat sám a v případě propagace to platí dvojnásob. Reklamní agentury dobře vědí, jak na potencionální zákazníky zacílit, zatímco vy budete v tomto ohledu spíše tápat. S propagací však může pomoci i ostřílený freelancer, záleží na časové i finanční náročnosti vámi požadovaných služeb. Z počátku si s jedním externistou vystačíte, povětšinou zvládne vše stejně dobře jako reklamní agentura. S jednou jedinou drobností – za delší časový interval. Oproti tomu reklamní agentury mají ve svém týmu řadu kreativních lidí, mohou vám tak nabídnout komplexní služby na míru. Jejich finanční náročnost je ale mnohonásobně vyšší. Je to však pochopitelné, reklamní agentury či grafická studia musí v cenách za služby zohlednit daleko více aspektů. Pokud však hledáte kvalitní služby za víc než přívětivé ceny, tak grafické studio Klatovy je jasnou volbou.
Kreativně smýšlející jedinci na jednom místě
Reklamní agentura nabízí kreativní tým lidí, kteří dokáží jen z předběžného návrhu vytvořit poutavou reklamní kampaň. Není se tedy emu divit, že řada firem s nimi na své propagaci úzce spolupracuje. Na druhou stranu se však najde stále hodně podnikatelů, kteří reklamními agenturami spíše opovrhují. Svou firmu přece znají lépe než kdokoliv jiný, i z tohoto důvodů jí dokáží svým zákazníkům nejlépe odprezentovat. Je však otázkou, zda je to z časových možností dlouhodobě udržitelné.